• 記事掲載のお知らせ_BEST OF PACKAGEGING IN JAPAN 2019

    海外流通など、従来の日本国内での移送環境ではない条件で耐えうるパッケージを考えておりました。透明なパッケージにこだわらなければ、多くのフィルム素材を選ぶことができ、革新的な素材を用いて温湿度差に耐えられるパッケージを設計できます。特殊素材メーカと約一年の打ち合わせを重ね、フィルムの内部に発泡素材を選択し、製品温度の保持とバリア性の強固なパッケージの完成にたどり着くことができました。素材メーカーの方々をはじめ、開発チームには長時間お付き合いいただき、感謝しております。また他の開発でもご一緒できればと思います。ありがとうございました。ぜひ、誌面をご覧いただきたいと思います。

     

    News of Article Publication_BEST OF PACKAGEGING IN JAPAN 2019

    I was thinking of a package that can withstand conditions that are not in the traditional transport environment in Japan, such as overseas distribution. If you don’t stick to a transparent package, you can choose many film materials and use innovative materials to design packages that can withstand temperature and humidity differences. After a year of discussions with special material manufacturers, we selected foam materials for the film interior, and we were able to achieve a package that maintains product temperature and has a strong barrier property. Thanks to the development team for a long time, including the materials manufacturers. I would also like to be able to cooperate with other developments. Thank you very much. I would like you to read the magazine. _mediainfo._book

     

    文章發布通知_BEST OF PACKAGEGING IN JAPAN 2019

    我想到的是一種能夠承受日本傳統運輸環境所不具備的條件的包裝,例如海外配送。 如果您不堅持使用透明包裝,則可以選擇許多薄膜材料,並使用創新的材料來設計可承受溫度和濕度差異的包裝。 與特殊材料製造商進行了將近一年的討論後,我們能夠為膜的內部選擇一種泡沫材料,並且能夠獲得一種能夠保持產品溫度並具有很強的阻隔性的包裝。 感謝開發團隊很長時間,包括材料製造商。 我也希望能夠與其他發展合作。 非常感謝 我希望你讀這本雜誌。

     

     

     

    _Creative Director / Yasushi Takahashi
    _Art Director / Yasushi Takahashi
    _Designer / Yasushi Takahashi

     

    〇BEST OF PACKAGEGING IN JAPAN / パッケージデザイン総覧

    多種多様なパッケージ商品の最新パッケージデザインを収録

    生活者にもっとも身近なコミュニケーションメディアとしてパッケージは再評価されています。「パッケージデザイン総覧」は多種多様なパッケージ商品の最新デザイン1,062点(協力会社255社)をオールカラーで一冊に収録。クリエーター、メーカーの商品開発担当者、デザインを学ぶ学生の方々もぜひご活用ください。

    欧文対訳つきA4判/540ページ
    【掲載している商品カテゴリー】化粧品・美容関連・トイレタリー、菓子・食品、医薬品・ヘルスケア、飲料・アルコール飲料、電気製品、日用品・雑貨・その他
    【掲載情報】商品名、メーカー・販売会社名、容器・資材会社、デザイナー名、パッケージの素材

     

    〇BEST OF PACKAGEGING IN JAPAN

    Includes the latest package design of a wide variety of package items

    The package has been reevaluated as the communication medium most familiar to the consumers. “Package design comprehensive” contains 1,062 new designs (255 subsidiaries) of a wide variety of package products in a single volume in an all color. Please also make use of creators, product development personnel of manufacturers, students who are studying design.

    European translation accompanying A4 size / 540 pages
    【Category of products listed】Cosmetics · Beauty · Toiletries, Confectionery · Food, Pharmaceuticals · Healthcare, Beverages · Alcoholic drinks, Electric appliances, Daily necessities · miscellaneous goods · others
      [Publication information] Product name, Manufacturer · Sales company name, Container / material company, Designer name, Package material

     

    〇BEST OF PACKAGEGING IN JAPAN/包裝設計概述

    包括各種包裝項目的最新包裝設計

    該包已被重新評估為消費者最熟悉的通信媒體。 “包裝設計綜合”包含1,062個新設計(255個子公司)的各種包裝產品在一個單一的顏色。 還請利用創作者,製造商的產品開發人員,正在學習設計的學生。

    歐洲翻譯A4尺寸/ 540頁
    【產品類別】化妝品·美容·化妝品, 糖果·食品, 藥品·醫療保健, 飲料·酒精飲料, 電器用品, 日用品·雜貨·其他
      [出版信息]產品名稱, 製造商·銷售公司名稱, 集裝箱/材料公司, 設計師名稱, 包裝材

     

  • 2019年度組合青年部全国講習会での登壇を終えて

    初夏のころ、中小企業団体中央会主催の全国講習会での登壇機会をいただきました。「蔵元の営みと連続する創造性」のタイトルでヤマモの歩みと七代目・高橋が発酵を広義で「生態系との共存」と捉え、家業を継いでからの取り組みをご紹介しました。
    多くの情報や学びの機会がある現代では、登壇者が一方向から話をするだけではなく、会場とインタラクティブな関係を持ちながら進める方法を予てから試してみたいと考えておりました。担当の方にご提案し、七代目の高橋以外にも若手の澤口やインターンの服部も登壇し、それぞれの立場からのプレゼンや仕事の内容を話すことにしました。また、会場とはWEBを通じて随時質問を受け付け、その都度回答をするという手法を用いました。講演での質問を以下に記述したいと思います。質問は時間内に途絶えることなくいただくこととなり、会場と一体感が生まれたような気がしました。このような登壇の機会をいただき、関係者の方々には非常に感謝しております。

     

    Report That 2019 National Association for Youth Club Has Ended

    In the early summer, I had the opportunity to attend a national seminar organized by the SME Central Association. Under the title of “Kuramoto’s work and continuous creativity”, Yamaga’s history and the seventh generation, Takahashi introduced fermentation in a broad sense as “coexistence with ecosystems”, and introduced the efforts since succeeding the family business.
    In the present age when there is a lot of information and learning opportunities, we wanted to try not only to talk from one direction, but also to try to advance the method while having an interactive relationship with the venue. Proposal was made to the person in charge, and in addition to Takahashi of the seventh generation, young Sawaguchi and intern Hattori also entered the stage, and decided to talk about the presentation and work contents from each position. In addition, the venue used a method of accepting questions from time to time via the web and answering each time. I would like to describe the questions in the lecture below. The questions were answered without interruption in time, and I felt that I had a sense of unity with the venue. I am very grateful to the people concerned for giving me this opportunity.

     

    2019全國青年俱樂部協會 通知召開

    在初夏,我有機會參加了由中央会組織的全國性研討會。高橋以“倉本的工作和不斷的創造力”為標題,繼承了山鹿的歷史和第七代,並在廣義上將發酵稱為“與生態系統共存”,並介紹了自家族企業以來的努力。
    在當今擁有大量信息和學習機會的時代,我們不僅要嘗試從一個方向講話,而且還希望在與會場互動關係的同時嘗試改進方法。向負責人提出了建議,除了第七代高橋外,年輕的澤口和實習生服部也進入了舞台,並決定從各個位置談論演講和工作內容。另外,該場所使用了一種通過網絡不定期接受問題並每次都回答的方法。我想在下面的講座中描述問題。回答問題的時間沒有中斷,我感到自己與會場有團結的感覺。我非常感謝有關人員給我這次機會。

     

     

     

     

     

    登壇後の物販では、ご参加していただいた多くの方々にご購入いただきました。販売を行なった澤口や服部へのお声掛けも多くいただき、チームで行うことの効果や意義を改めて感じることができました。改めましてご参加いただいた皆様、ありがとうございました。

     

    After the stage, many people who participated purchased the product. We received many calls from Sawaguchi and Hattori, who sold the products, and I was able to reaffirm the effect and significance of the team. Thank you to everyone who participated.

     

    舞台之後,許多參加活動的人都購買了該產品。 我們收到了出售產品的澤口和服部的許多電話,我得以重申團隊的作用和意義。謝謝所有參加的人。

     

     

    海外展開されて現在の商品はどのような評価を受けていますか?

    高橋さんへ質問です。高橋さんが考えるvisionを社員の方との共有はどのような形で行っていますか?また、共有ができて社内全体でvisionの達成に向けて行動できていると実感はありますか?高橋さんのvisionが社員のモチベーションの高揚に寄与していると感じていますか?

    高橋さんに質問です。もっとも辛かったことはなんですか?

    自分の成長に繋がったことであろう、トリガーポイントを伺いたいです?

    調味料はどんなものを何品目位取り扱っているのですか?

    人を呼び込む魅力を作るためには、どんな事をポイントにしていますか?

    崇高なvisionを達成するためにリーダーとして一番重要と考えることは何ですか?

    仙台から参加しました。各地域あるいは各社の持続可能な将来像に向けた素晴らしい取り組みと思います。一方、インバウンドや国内交流人口の増加を考えると、一地域や一企業の取り組みで点を作るより、点と点を結んで線にしたり面として展開することも考えられると感じています。東北全域の広域的な連携についてお考えを聞かせていただきたく思います。

    素晴らしいビジョンをお持ちになり頑張っておられるのは伝わってきたが、具体的に現在の自分にはその地域コミュニティに対して何が出来て、そして地域コミュニティを再び取り戻すために何が不足していると思いますか?

    海外と日本の商いの違いはありますか?また、日本と比べて海外の魅力はどういう所ですか?

    パッケージデザインはどのような考えや思いでデザインされましたか?

     

    What kind of evaluation do you receive for your current products that have been deployed overseas?

    I have a question for Mr. Takahashi. How do you share your vision with Takahashi with your employees? Do you feel that you can share and take action to achieve the vision throughout the company? Do you feel that Takahashi’s vision contributes to the enhancement of employee motivation?

    I have a question for Mr. Takahashi. What was the hardest part?

    Would you like to ask for trigger points that may have led to your growth?

    What kind of seasoning do you handle?

    What points do you point to creating attractiveness that attracts people?

    What do you think is most important as a leader to achieve a sublime vision?

    Participated from Sendai. I think this is a wonderful effort toward a sustainable future for each region or company. On the other hand, considering the increase in the inbound and domestic exchange population, I feel that it is possible to connect points and make lines or planes rather than making points with the efforts of one region or one company. I would like to hear your thoughts on wide-area collaboration across the Tohoku region.

    I have been told that I have a great vision and have been working hard, but specifically what I can do for the local community and what I lack to get it back again. Do you think you are?

    Is there a difference between overseas and Japanese business? What is the appeal of overseas compared to Japan?

    What were your thoughts and thoughts on the package design?

     

    您對當前已部署到海外的當前產品進行什麼樣的評估?

    我想問高橋先生。您如何與高橋員工分享您的願景?您是否覺得可以分享並採取行動以實現整個公司的願景?您是否覺得高橋的願景有助於增強員工的積極性?

    我想問高橋先生。最難的部分是什麼?

    您想問一些可能導致您成長的觸發點嗎?

    您要處理哪種調味料?

    您指出要吸引人的吸引力是什麼?

    您認為作為領導者實現崇高願景最重要的是什麼?

    來自仙台。我認為這是每個地區或公司為實現可持續未來所做的出色努力。另一方面,考慮到入境和國內交流人口的增加,我認為也可以通過一個區域或一個公司的努力來連接點並進行直線或飛機連接,而不是通過點來進行連接。我想听聽您對東北地區廣域合作的想法。

    有人告訴我,我有遠見卓識,並且一直在努力工作,但特別是我可以為當地社區做些什麼,而我又缺乏重新獲得它的能力。你以為你是嗎

    海外和日本業務之間有區別嗎?與日本相比,海外的吸引力是什麼?

    您對包裝設計有何想法?

     

    ○”全国中央会”とは

    中央会は、わが国事業所の大半を占め、かつわが国経済社会の基盤を形成している中小企業の振興発展を図るため、中小企業の組織化を推進し、その連携を強固にすることによって、中小企業を支援していこうとする団体です。

     

    ○About “National Central Association”

    In order to promote the development of SMEs that occupy the majority of our business establishments and form the foundation of Japan’s economy and society, the Central Association promotes the organization of SMEs and strengthens their cooperation. It is an organization that tries to support SMEs.

     

    ○About “National Central Association”

    為了促進占據我們大多數業務機構並構成日本經濟和社會基礎的中小企業的發展,中央協會促進了中小企業的組織並加強了它們之間的合作。 它是一個試圖支持中小企業的組織。

     

  • Musée Hamaguchi Yozo: Yamasa Collectionでの展示のお知らせ

    弊社I.L.A. GALLERYで展示中の滝澤徹也氏が日本橋・ミュゼ浜口陽三・ヤマサコレクションにてヤマモの麹菌を使用した作品が展示されております。日本橋での展示にご招待いただき、特別に撮影をさせていただきました。説明文に「現代の静かな心の象形」とあるように、本来かたちのないものに姿かたちを見い出す行為は、弊社の今回の展示でも大切にしている部分であり、多くを共感するところです。蔵元に住み着く菌や土地の歴史を可視化し現代に伝えていくことは、街の持続可能性を考えるうえでも非常に重要な行為と考えます。

     

    Announcement of exhibition at Musée Hamaguchi Yozo: Yamasa Collection

    Tetsuya Takizawa, who is currently exhibiting at our I.L.A. GALLERY, is exhibiting works using yamamo koji molds at the Nihonbashi / Musee Yozo Hamaguchi / Yamasa Collection. I was invited to an exhibition at Nihonbashi and took a special photo. The act of finding a figure in something that does not have its original shape, as described in the explanatory text as “the image of a quiet heart in the present,” is an important part of our exhibition and is a place where we empathize a lot. . Visualizing the history of bacteria and the land that settles in Kuramoto and conveying it to the present day is an extremely important act in considering the sustainability of the city.

     

    濱口洋藏美術館的展覽會公佈:Yamasa收藏

    目前在我們的I.L.A.畫廊展出的T澤哲也正在日本橋/濱口洋三美術館/山佐收藏中使用山毛曲模具進行作品展示。 我應邀參加了在日本橋的展覽並拍攝了一張特殊的照片。 在說明文字中將其稱為“當下安靜的心的圖像”,以一種沒有其原始形狀的形狀找到人物的行為,是我們展覽的重要組成部分,也是我們深表同情的地方。 可視化藏在倉本的細菌和土地的歷史並將其傳遞到今天,對於考慮城市的可持續性而言是極為重要的舉動。

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    “凹凸に降る”のポスターやパンフレットも弊社I.L.A. GALLERY宛に送っていただき、アーティストを通じて他のギャラリーと交流が生まれたことを嬉しく思います。本家の七之助をはじめとする土地の名士たちがアーティストを通じて他の名士と交流を持っていた過去の事実、レガシーに通じるものを感じました。このような相乗効果や目利きによるシナジーが新たなプロジェクトやビジネスを生み出し、その土地を豊かにしていくと考えます。改めてアーティストの滝澤さんに感謝したいと思います。ぜひ、日本橋・ミュゼ浜口陽三・ヤマサコレクションに足を運んでいただきたいと思います。

     

    I am pleased that the posters and pamphlets of “Falling in The Bumps” were also sent to our company I.L.A. GALLERY, and exchanges with other galleries were born through the artist. I felt that the local celebrities, including Nananosuke, who was the head of the family, communicated with other celebrities through the artist, and the facts that led to legacy. Such synergies and synergies from connoisseurs will create new projects and businesses and enrich the land. I would like to thank artist Takizawa again. I would like you to visit the Nihonbashi / Musee Yozo Hamaguchi / Yamasa Collection.

     

    我很高興“跌跌撞撞”的海報和小冊子也被發送到我們公司的I.L.A. GALLERY與其他畫廊的交流是通過藝術家而生的。 我感到當地的名人,包括家族之首七之助,都通過藝術家與其他名人進行了交流,並了解了導致遺產的事實。 鑑賞家的這種協同作用和協同作用將創造新的項目和業務並豐富土地。 我要再次感謝藝術家T澤。 我希望您參觀日本橋/濱口洋三美術館/Yamasa收藏。

     

     

    ○About “Musée Hamaguchi Yozo: Yamasa Collection”

    浜口陽三は創業360年、歴史あるヤマサ醤油第10代目社長濱口儀兵衛の三男として生まれました。父儀兵衛は南画収集家で、自らも南画を学んだ人でした。さかのぼれば、5代目濱口灌圃は江戸後期に活躍した南画家で、濱口家は芸術に秀でた人物を多く輩出した家柄でもあります。
    浜口陽三は、カラーメゾチントという独特の銅版画技法を開拓、その卓越した技術が創り出す、静謐な世界は多くのファンを魅了しています。1996年にパリ、サンフランシスコでの永い海外生活を終え帰国。本人の賛意もあり、持ち帰った多くの作品を展示する美術館を開設いたしました。現在では、銅版画の魅力を紹介する企画展、イベント、版画教室なども開催しております。

    【開催概要】
    開催日:2019年10月5日~12月22日
    休館日:月曜日(ただし10/14、11/4は開館)、10/15(火)、11/5(火)、10/19(土)は16:00まで。
    開館時間:11:00~17:00(土日祝は10:00~)、いずれも最終入館16:30
    アクセス:半蔵門線 水天宮前駅 3番出口徒歩1分
    住所:東京都中央区日本橋蛎殻町1-35-7
    電話:03-3665-0251
    入館料:大人600円 大学・高校生400円 中学生以下無料
    《ナイトミュージアム》会期中の第1・3金曜日(10/18、11/1、11/15、12/6、12/20)は20:00まで開館、最終入館19:30

     

    ○About “Musée Hamaguchi Yozo: Yamasa Collection”

    Yozo Hamaguchi was born in 360 years as the third son of Yoshibei Higuchi, the 10th president of the historic Yamasa Soy Sauce. Father Geibe was a Nanga collector and himself was a person who studied Nanga. Going back, the 5th generation Hamaguchi Iraku is a southern painter who was active in the late Edo period, and the Hamaguchi family is also a family that produced many people who excel in art.
    Yozo Hamaguchi has pioneered a unique copperplate printing technique called color mezzotint, and the quiet world created by its outstanding technology attracts many fans. In 1996, returned to Japan after a long overseas life in Paris and San Francisco. With the praise of the person himself, we opened an art museum to display many of the works we brought home. Currently, we hold special exhibitions, events and print classes that introduce the charm of copperplate prints.

    [Summary]
    Date: October 5-December 22, 2019
    Closed days: Mondays (except 10/14 and 11/4), 10/15 (Tue), 11/5 (Tue) and 10/19 (Sat) until 16:00.
    Opening hours: 11: 00-17: 00 (Saturdays, Sundays, and holidays 10: 00-), both last entry 16:30
    Access: 1 minute walk from Exit 3 of Hanzomon Line
    Address: 1-35-7 Nihonbashi Kikokucho, Chuo-ku, Tokyo
    Phone: 03-3665-0251
    Admission fee: 600 yen for adults, 400 yen for university and high school students, free for junior high school students and younger
    《Night Museum》 Opening until 20:00 on the 1st and 3rd Friday (10/18, 11/1, 11/15, 12/6, 12/20) during the exhibition, last entry 19:30

     

    ○About “Musée Hamaguchi Yozo: Yamasa Collection”

    浜口陽三生於360年,是歷史悠久的Yamasa醬油的第十任總裁社長濱口儀兵衛的三兒子。 蓋比神父是南迦的藏家,他本人也是南迦的研究者。 可以追溯到第5代,濱口灌圃是江戶時代活躍的南方畫家,濱口家族也是一個產生了許多才華橫溢的藝術家的家庭。
    浜口陽三開創了一種獨特的銅版印刷技術,稱為“彩色金屬噴嘴”,其傑出技術所創造的寧靜世界吸引了眾多粉絲。 在巴黎和舊金山長期海外生活後,1996年返回日本。 在個人的稱讚下,我們開設了一家美術館,展出了我們帶回家的許多作品。 目前,我們舉辦特別的展覽,活動和印刷課,介紹銅版畫的魅力。

    [總結]
    日期:2019年10月5日至12月22日
    休息日:星期一(10/14和11/4除外),10/15(星期二),11/5(星期二)和10/19(星期六)至16:00。
    開放時間:11:00-17:00(週六,週日和節假日10:00-),均為最後入場時間16:30
    交通:半藏門線3號出口步行1分鐘
    地址:東京都中央區日本橋甲庫町1-35-7
    電話:03-3665-0251
    入場費:成人600日元,大學生,高中生400日元,初中生以下免費
    《夜博物館》展覽期間開放至第1和第3星期五20:00(10/18,11/1,11/15,12/6,12/20),最後入場時間19:30

     

  • New Trad #Japan Kick Off Eventを終えて

    新虎ノ門駅の高層ビル群の中、ゲリラ的に出現した「新虎ヴィレッジ」でのトークイヴェント会場は、開放的で革新的な空気に包まれていました。若者やクリエイティヴな人が訪れ、再開発エリアで仕掛ける動きが人の流れを生み出すことを実感しました。アムステルダムの都市開発者Eva de Klerkとフォルクスワーゲンの生み出す企画と空間での開催は、非常に嬉しく有難いものでした。また、このような環境でNew Trad #Japanの立ち上げに参加できたことも幸運なことと思いました。

     

    Report That New Trad #Japan Kick Off Event Has Ended

    The talk event venue at Shintora Village, which appeared like a guerrilla among the high-rise buildings at Shintoranomon Station, was enveloped in an open and innovative atmosphere. Young people and creative people visited, and I realized that the movements in the redevelopment area create a flow of people. The project and space produced by Amsterdam city developer Eva de Klerk and Volkswagen was very happy and appreciated. I was also lucky to participate in the launch of New Trad #Japan in such an environment.

     

    New Trad #Japan Kick Off Event 通知召開

    新虎村的談話活動場地像游擊隊一樣出現在新虎之門站的高層建築中,被籠罩在開放和創新的氛圍中。 年輕人和有創造力的人參觀並意識到,重建區的運動創造了人流。 阿姆斯特丹城市開發商Eva de Klerk和大眾汽車公司製作的項目和空間非常令人高興和讚賞。 在這種環境下,我也很幸運地參加了“新傳統#日本”的發布會。

     

     

     

     

     

     

    最初に本村さんからNew Trad #Japanの説明があり、メーカーである七代目の高橋と売り場をプロデュース、キュレーションする片桐さんの紹介からスタ-トしました。本村さんからの共通の問いをメーカーと売り場の立場から回答し、立場の違いや感覚を同じくするところを対比しながら話を進めていきました。空港という特殊な場所の消費行動を見極め、ローカルの商品を現場に最適化させてプロデュースする片桐さんの仕事に驚きました。高橋からは、製品の質感から思想に向かうものづくりと社会思想から製品の質感に向かうものづくりの在り方の違いについてお話をさせていただきました。片桐さんには以前、弊社にお越しいただいた経緯があり、今回のイヴェントを通じて改めて同じ意思を確認できました。

     

    First, Mr. Motomura explained New Trad #Japan, and started with the introduction of Takahashi, the seventh-generation manufacturer, and Mr. Katagiri, who curated and curated the sales floor. We answered the common questions from Mr. Motomura from the standpoint of the manufacturer and the sales floor, and proceeded with the discussion while comparing the difference in position and feeling. I was surprised at Mr. Katagiri’s work to identify the consumption behavior of a special place at the airport and produce local products optimized for the site. I talked about the difference between the way of manufacturing that goes from the texture of a product to the idea and the way of manufacturing that goes from a social thought to the quality of a product. Mr. Katagiri had a history of coming to our company before, and through this event we were able to confirm the same intention again.

     

    首先,本村先生介紹New Trad #Japan,然後介紹第七代製造商高橋先生和策劃和策劃銷售車間的片桐先生。 我們從製造商和銷售部門的角度回答了元村先生的常見問題,並在比較位置和感覺差異的同時進行了討論。 我對片桐先生的工作感到驚訝,他的工作是確定機場特殊地點的消費行為,並生產針對該站點進行優化的本地產品。 高橋先生談到了從產品質地到概念的製造方式與從社會思想到產品質量的製造方式之間的區別。 片桐先生曾經有過加入我們公司的歷史,通過這次活動,我們能夠再次確認相同的意圖。

     

     

     

     

     

    最後にNew Trad #Japanの具体的な説明がなされました。世界展開をするにあたり、日本メーカーの製品ブラッシュアップとブランディング、展開の戦略構築をする必要があります。候補となるメーカーの選定を数ヶ月で行い、複数社選定の上で総合的なブラッシュアップをします。その後、日本通運のバックアップによりアメリカを中心に展開をしていきます。展示会出展というよりも直接インフルエンサーの方々を巡るかたちでの展開は本気度が高く、世界展開に向け、先行してアメリカでの取引を成功させようとするものです。弊社もこのプロジェクトに参画し、よりよいブランド構築を目指したいと思います。お越しいただいた皆様、関係者の方々、ありがとうございました。

     

    Finally, a specific explanation of New Trad #Japan was given. In order to expand globally, it is necessary to develop a product brush-up, branding, and development strategy for Japanese manufacturers. Candidate manufacturers are selected in a few months, and a comprehensive brush-up is made after selecting multiple companies. After that, we will develop mainly in the United States with the backup of Nippon Express. Rather than exhibiting at an exhibition, the development of direct influencers is very serious, and it is intended to succeed in dealings in the United States ahead of the global expansion. We would like to participate in this project and aim to build a better brand. Thank you to everyone who came and related people.

     

    最後,給出了有關新傳統日本的具體說明。 為了向全球擴展,有必要為日本製造商制定產品升級,品牌化和開發策略。 在幾個月內選擇了候選製造商,並在選擇了多家公司後進行了全面的梳理。 之後,我們將主要以日本快遞的備份在美國開發。 直接影響者的發展不是在展覽中參展,而是非常認真的,我們正在努力在全球擴張之前成功與美國打交道。 我們希望參與這個項目,並致力於建立更好的品牌。 感謝所有來訪的人和相關人員。

     

  • 記事掲載のお知らせ_CREA_December issue

    CREA12月号「47都道府県手みやげリスト」にて、弊社のYAMAMO NIKUMISO “ALL NATURAL”が掲載されております。推薦者の方のコメント付きでご紹介いただいており、お客様の素直な感想を知ることができました。長期熟成について価値を与えることができればとの想いから、三年熟成した味噌で糖分を資源にして醸成されたコクや風味に天然由来の原料を合わせるかたちでつくられた商品です。ぜひ、誌面をご覧いただきたいと思います。

     

    News of Article Publication_CREA

    Our YAMAMO NIKUMISO “ALL NATURAL” is published in the CREA December issue “47 prefectures souvenir list”. It was introduced with the comments of the recommenders, and we were able to know the honest impression of the customers. This product is made in the form of combining natural ingredients with richness and flavor cultivated using sugar as a resource in miso that has been aged for three years. I would like you to read the magazine. _mediainfo._magazine

     

    文章發布通知_CREA

    我們的YAMAMO NIKUMISO“全天然”發表在CREA 12月的“ 47個縣的紀念品清單”中。 它是在推薦者的評論中引入的,我們能夠了解客戶的誠實印象。 本產品由天然成分和調味料組合而成,並且使用糖作為味噌中的一種資源培育的調味料已經陳化了三年。 我希望你讀這本雜誌。

     


    CREA_DECEMBER 2019

     


    CREA_DECEMBER 2019

     


    CREA_DECEMBER 2019

     

    YAMAMO NIKUMISO “ALL NATURAL”
    3年熟成の米味噌と秋田県産の豚肉をはじめ、甜菜糖や赤穂の塩などすべて自然素材。味噌はエイジングにより独特のコクを醸し出している。「尖った塩見がなく、味噌と肉の旨みをしっかり感じます。まずはシンプルにごはんにのせて味わって」(51歳・編集者)

     

    YAMAMO NIKUMISO “ALL NATURAL”
    All natural ingredients such as rice miso aged three years and pork from Akita Prefecture, beet sugar and salt of Ako. Miso creates a unique richness by aging. “There is no sharp salty taste, and I can feel the taste of miso and meat. First, simply put it on rice and taste it” (51 years old, editor)

     

    YAMAMO NIKUMISO “ALL NATURAL”
    所有天然材料,例如3歲以上的味米和秋田縣的豬肉,甜菜糖和赤穂塩。 味噌通過老化創造獨特的豐富度。 “沒有強烈的鹹味,您可以感覺到味o和肉的味道。首先,只需將其放在米飯上並品嚐一下即可”(51歲,主編)

     

    CREA

     

    ○About “CREA”

    文藝春秋が発行するライフスタイル誌「CREA」。ビューティ、旅、グルメ、カルチャーなど、幅広いカテゴリーから、好奇心旺盛な女性たちのための最新情報を発信します。

     

    ○About “CREA”

    Lifestyle magazine “CREA” published by Bungei Shunju. The latest information for curious women from a wide range of categories such as beauty, travel, gourmet and culture.

     

    ○About “CREA”

    豐業順州出版的生活時尚雜誌“ CREA”。 針對美女,旅行,美食和文化等廣泛領域的好奇女性的最新信息。